UKK

Palaa takaisin kausarihaaste sivulle tästä.

Usein Kysytyt Kysymykset


1. K: Onko Warkis-edustusjoukkueen Kausikortti-kampanjan kausikorttien ennakkovaraukset sitovia?
V: Kyllä. Varaukset ovat sitovia.
 

2. K: Mistä tiedän, että kausikortin ennakkovaraus on onnistunut?
V: Onnistuneesta kausikortin ennakkovarauksesta lähetetään vahvistusviesti sähköpostitse tai tekstiviestitse.
 

3. K:Onko kausikortin hinta 20€ maksettava heti kausikortin ennakkovarauksen yhteydessä?
V: Kyllä/Ei maksuvaihto ehdon valinnan mukaan. Kausikortin varaajille lähetetään maksutiedot sähköpostitse tai tekstiviestitse. Maksuaikaa on 7 vuorokautta. Jos valinta on käteisellä kortin noudon yhteydessä, silloin maksu tapahtuu myöhemmin.
  

4. K: Mihin kausikortti oikeuttaa?
V: Kausikortti oikeuttaa sisäänpääsyyn kaikkiin Warkis-edustusjoukkueen harjoitus- ja runkosarjakotiotteluihin (Pl. teema-ottelut, joista ilmoitetaan erikseen sekä mahdolliset Suomen Cupin lohkovaiheen ottelut) kaudella 2020-2021.
 

5. K:Kuinka kausikortit toimitetaan?
V: Ilmoitamme erikseen, kun kausikortit ovat noudettavissa. Kausikortit voi noutaa nimeä vastaan erikseen ilmoitetusta noutopaikasta sekä kauden ensimmäisen kotiottelun lipunmyynnistä. Noutoajat ilmoitetaan myöhemmin   verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavilla sekä sähköpostitse  tai tekstiviestitse asiakkaan osallistumisen yhteydessä antamaan yhteystietoon.
 

6. K: Onko kausikortti henkilökohtainen?
V: Ei ole.

 

7. K: Koronaviruksen vaikutus kausikortti kampanjaan
V: Mikäli Koronavirustilanteesta johtuen jääkiekkokautta 2020-2021 ei pelata tai se keskeytetään pysyvästi vuoden 2020 puolella, on kausikortin ostaneella mahdollisuus hakea rahojen palautusta. Sen sijaan mikäli kausi keskeytetään vuoden 2021 puolella, kausikortin ostaneella ei ole mahdollisuutta hakea rahojen palautusta. Kausikortin Ostaneella ei myöskään silloin ole mahdollisuutta hakea rahojen palautusta, kun kausi pelataan, mutta kaikkia kortin ostaneita ei voida laskea otteluun kokoontumisrajoituksista johtuen.